Tuesday, July 17, 2007

Easy Tempo Vol 4


Easy Tempo Vol 4
Label - Easy Tempo (Italy)
Released - 70s/1997
Style - Latin/Bossa Nova/Easy Listening/Jazz/OST/Library

Notes:
01 (Lara Saint Paul) - From the LP Frammenti
02 (Ennio Morricone) - From Blue Eyed Bandit
03 (Armando Trovajoli) - From Il Commissario Pepe
04 (Armando Trovajoli) - From the LP Io e Mara
05 (Alberto Baldan Bembo) - From L'Amica di mia Madre
06 (Piero Piccioni) - From Cadaveri Eccellenti
07 (Gianni Oddi) - From the LP Oddi 3
08 (Alberto Baldan Bembo) - From L'Amica di mia Madre
09 (Berto Pisano) - From Sissignore
10 (Stelvio Cipriani) - From Dead End
11 (Giancarlo Gazzani) - From the LP Musica per tutte le ore
12 (Armando Trovajoli) - From Permette? Rocco Papaleo
13 (Florinda Bolkan) - From the 7" mix Single Metti Una Sera A Cena
14 (Luis Bacalov) - From Roma Bene
15 (Piero Umiliani) - From La Schiava io ce l'ho, tu no!
16 (Luis Bacalov) - From Cuori Solitari
17 (Franco Micalizzi) - From Chi Sei?
18 (Capuano) - From the LP International Hits




Tracklisting:
1 Lara Saint Paul - So
2 Ennio Morricone - Città Viva
3 Armando Trovajoli - Masquerade
4 Armando Trovajoli - Ore 24
5 Alberto Baldan Bembo - Pedro Come
6 Piero Piccioni - Tremendous Stars
7 Gianni Oddi - Dreaming
8 Alberto Baldan Bembo - Tropical Club
9 Berto Pisano - Side Sleep
10 Stelvio Cipriani - Realtà No. 5
11 Giancarlo Gazzani - Under Drama
12 Armando Trovajoli - Little Shakie Girl
13 Florinda Bolkan - Metti Una Sera A Cena
14 Luis Bacalov - Roma Bene
15 Piero Umiliani - Flirt A Rio
16 Luis Bacalov - Paranagua
17 Franco Micalizzi - Roberto's Theme
18 Capuano - Israelities


download
info

No comments: